Wybierz listę prezentowąArtykuł został dodany, oto Twoje listy prezentowe
Utwórz nową listę prezentową

darmowa wysyłka na opłacone zamówienia powyżej 499 pln*

zapraszamy do butiku przy ul.Kłopot 4 w Warszawie

Zwroty, wymiana i reklamacje

Zwroty, wymiana i reklamacje

Wiemy, że zwroty oraz reklamacje towaru bywają skomplikowane. Mamy nadzieję, że zamówione produkty spełniły Twoje oczekiwania, jeśli jednak chcesz dokonać zwrotu, wymiany lub chcesz złożyć reklamację, zrobiłyśmy co w naszej mocy by ułatwić Tobie ten proces. Wybierz sekcję poniżej:

1. Wygodne zwroty

1. ZGŁOŚ ZWROT W KILKU PROSTYCH KROKACH

Wystarczy, że klikniesz przycisk nadaj przesyłkę zwrotną, który przeniesie Cię do formularza Wygodnych Zwrotów - dzięki temu wyślesz paczkę z domu, Żabki, czy paczkomatu bez konieczności drukowania etykiety i skomplikowanego logowania.

2. PRZYGOTUJ PRZESYŁKĘ ZWROTNĄ

Spakuj produkty, które chcesz zwrócić. Upewnij się, że produkty, które spakowała/eś są bezpieczne.

3. POCZEKAJ NA ZWROT PIENIĘDZY

Pieniądze zwrócimy Ci w ciągu 14 dni od zaakceptowania Twojego zwrotu.

2. Towary niepodlegające zwrotowi

1. Zgodnie z prawem konsumenckim zwrotom/wymianom nie podlegają: Artykuły higieniczne takie jak : kosmetyki, akcesoria kosmetyczne typu rollery do twarzy, maseczki, szczotki do włosów i ciała oraz środki higieny. Ponadto treści cyfrowe pobrane ze strony. W przypadku zwrotu produktów takich jak smoczki, butelki niemowlęce, czy laktatory prosimy o odesłanie ich w nienaruszonym opakowaniu.

2. Zwrot bielizny czy kostiumów kąpielowych jest możliwy, jednak uprzejmie prosimy o mierzenie bez zdejmowania fabrycznych zabezpieczeń.

3. Jeśli klient chce zwrócić produkt wchodzący w skład zestawu promocyjnego (produkt w pełnej cenie + produkt przeceniony/gratis) musi zwrócić cały zestaw.