Zwroty i reklamacje
Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia. Jeśli minęło 14 dni od doręczenia zakupów, niestety nie możemy zaoferować zwrotu gotówki. W wyjątkowych przypadkach przekroczenia terminu zwrotu prosimy o kontakt mailowy - postaramy się zaproponować satysfakcjonujące rozwiązanie.
Produkty kupione w sklepie stacjonarnym nie podlegają zwrotowi - istnieje możliwość wymiany na inny produkt lub bon podarunkowy.
Aby dokonać zwrotu / wymiany, towar nie może nosić znamion użytkowania, musi być w takim stanie, w jakim klient go otrzymał. Musi posiadać metki (jeśli były przytwierdzone przez producenta), nie może być uprany. Musi również być odesłany w oryginalnym opakowaniu wraz z wypełnionym formularzem zwrotu.
Zgodnie z prawem konsumenckim, produkty takie jak bielizna, odpakowane smoczki, otwarte kosmetyki, akcesoria kosmetyczne typu rollery do twarzy, szczotki do włosów i ciała oraz środki higieny NIE PODLEGAJĄ ZWROTOM / WYMIANOM.
Jeśli klient chce zwrócić produkt wchodzący w skład zestawu promocyjnego (produkt w pełnej cenie + produkt przeceniony/gratis) musi zwrócić cały zestaw.
ZWROTY
Aby dokonać zwrotu, prosimy o wypełnienie formularza i dołączenie go do przesyłki. Jeśli nie masz możliwości wydrukowania formularza, uprzejmie prosimy o odręczne wypisanie potrzebnych danych na kartce lub przesłanie formularza mailem.
Z przyczyn logistycznych nie przyjmujemy zwrotów w butiku stacjonarnym. Wysyłka zwrotu na adres magazynu daje klientowi pewność, że zwrot nie zaginie i zostanie doręczony bezpośrednio do osoby odpowiedzialnej za dział zwrotów i reklamacji, dzięki czemu zostanie szybko i sprawnie rozpatrzony.
Zwracane rzeczy należy odesłać kurierem na adres magazynu podany poniżej:
Bebe Concept
ul. Trenów 55
05-080 Laski
tel. 690 687 300
Jeśli Twój zwrot zostanie przez nas zatwierdzony, niezwłocznie dokonamy przelewu środków na wskazany przez Ciebie numer konta bądź wystawimy bon na daną kwotę do wykorzystania w naszym sklepie (w zależności od wybranej opcji w formularzu).
Zastrzegamy sobie 14 dni na rozpatrzenie zwrotu.
formularz zwrotu do pobrania (pdf)
Zwrot należy odesłać na własny koszt dowolnym kurierem. Nie odbieramy paczek z paczkomatów, ani punktów odbioru.
WYMIANY
Wymiany produktów można dokonać jedynie w butiku stacjonarnym. Jeśli nie macie Państwo możliwości odwiedzić nas stacjonarnie, wymiana towaru polega na odesłaniu produktów w formie zwrotu zgodnie z procedurą opisaną wyżej i złożeniu nowego zamówienia w sklepie online.
Uprzejmie prosimy o odesłanie produktów wraz z wypełnionym formularzem zwrotu - dzięki temu jesteśmy w stanie sprawnie przeprowadzić procedurę odesłania środków na Państwa konto.
REKLAMACJE
W sprawie reklamacji wadliwego produktu prosimy o kontakt mailowy kontakt@bebeconcept.pl - Prosimy o załączenie wypełnionego formularza reklamacji oraz zdjęć obrazujących defekt.
Sprawę niezwłocznie przekazujemy do producenta uszkodzonej rzeczy i postępujemy wraz z jego instrukcjami.